środa, 26 sierpnia 2009

zwyczajnie...wygodnie...wycieczkowo;)




leginsy - Cubus
top - H&M
kurtka - sh
chusta - DIY
rzymianki - Boot square

Port USB działa więc są i pierwsze zdjęcia:) Jeszcze nie z moimi nowymi łupami, na razie ze strojem w którym udałam się na wycieczkę do Szymbarku. Znajduje się tam taki jakby mini skansen i dom do góry nogami. Na pierwszy rzut oka ma się wrażenie, że tam po prostu wszystko będzie poprzyklejane do sufitu, ale tak nie jest. W środku są krzywe ściany i podłoga, a za oknami wszystko prosto. Tym samym błędnik wariuje i ma się wrażenie, jakby się było na jakieś mega karuzeli:D Tak więc stanie w 3 godzinnej kolejce, która ustawiła się do tego domku jednak się opłacało. Jeżeli będzie kiedyś mieli okazję by się tam udać to szczerze polecam. Znajduje się tam również bunkier w którym można zobaczyć jak wyglądał nalot w czasach II wojny światowej to też ciekawe przeżycie.

Jeżeli chodzi o mój outfit to nic ciekawego:P Jak w tytule: zwyczajnie i wygodnie. Leginsy są efektem letnich wyprzedaży a chusta jest moim DIY, a zrobiona jest ze starej spódnicy. Nie za bardzo ją tu widać, ale zapewne jeszcze kiedyś będzie miała swoją chwilę na blogu, więc nic straconego;)
Jak tylko znajdę kogoś kto zrobi mi zdjęcia, to pokaże moje nowe rzeczy, choć nie na wszystkie mam jeszcze pomysł, ale to tylko kwestia czasu:)

4 komentarze:

  1. jeju to takie cuda mamy u siebie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bedac w Szymbarku zaraz po tym domku najbardziej utkwił mi w pamięci Pan Przewodnik, wypowiadajacy cale 10 słow na minutę. Drapal sie tez po spoconym czole,a zaraz potem grzebał pazurami w zębach- ot wspomnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykorzystana chusta... W połączeniu z takim prostym topem tworzy falbaniaste cudo w klimatach retro:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie blędnik od samego patrzenia na zdjecie zwariował:D

    OdpowiedzUsuń