wtorek, 4 sierpnia 2009

EKO - torba ma:D



Po przejrzeniu waszych blogów i obejrzeniu waszych eko- toreb i przypomniało mi się, że ja też swoją mam:D Oczywiście jak to zwykle ja, na szafiarską akcję się spóźniłam, ale postanowiłam, że tym razem dodam posta po czasie:) Jeżeli chodzi o używanie tej torby, to tak jak pisałam, zapomniałam, że ją mam:P Więc mam w domu kilka bardzo dużych eko - toreb na takie duże zakupy, a jak robię jakieś mniejsze to najczęściej, biorę z domu zwykła starą foliówkę, żeby nie kupować w sklepie:D Ale od dziś na pewno będę używać tej o to płóciennej torby, którą dostałam w prezencie od naszego gliwickiego centrum handlowego FORUM:D Dziś zdjęcia samej torby, bo ja pomykam po domu w moim dresie i nie nadaję się do pokazywania na zdjęciach:P

3 komentarze:

  1. odjechana,taka inna niż wszystkie;)
    Moja Droga Śpiewaczko(pisze tak,bo sama uwielbiam to robić i też mi ponoć wychodzi;P)

    PS a te butki o które pytałaś:
    to BRONX!
    mi osobiscie przypadły do gustu,więc je umieściłam,na stronie internetowej sklepu jest maaasa innych zaj... butinków!

    OdpowiedzUsuń
  2. znalazłam je:) ale niestety nie mam teraz kasy:( a szkoda, bo są cudne;)

    OdpowiedzUsuń