środa, 5 sierpnia 2009

Na pożegnianie;)



kurtka - sh
sukienka - zwykły butik

Jutro wyjeżdżam z moim na mazury:) Myślałam, że nie uda mi się już wrzucić żadnych zdjęć przed wyjazdem, ale jednak:D wracam koło 25 sierpnia i aż strach pomyśleć ile waszych postów będę miała do nadrobienia;P Na zdjęciach moja nowa jeansowa kurtka (rozmiar 134) i nie pokazywana tu jeszcze sukienko - tunika w panterkę:)
Na jednym ze zdjęć widać na ścianie antyramę, a w niej moje zdjęcie:) To prezent od moich kolegów z klasy na dzień kobiet. Wraz z dziewczynami dostałyśmy nasze duże zdjęcia składające się z ich (chłopaków) małych zdjęć. Moim zdaniem pomysł fajny i oryginalny:D Nie ma to jak mat - fizy:P
Do zobaczenia (napisania)!

3 komentarze:

  1. fajna sukienka, podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj,
    jeżeli masz chęć zaglądać do mnie czasem, podaj mi proszę swój adres e-mail, którym logujesz się na bloga, gdyż od dziś mój blog będzie dostępny jedynie dla zaproszonych użytkowników,
    pozdrawiam ciepło :*

    agawa.fran@gmail.com

    OdpowiedzUsuń