środa, 10 czerwca 2009

Swetrowo;*




sweter- sh
leginsy- New Yorker
baleriny- CCC
łańcuszek z kluczem- Forever 18

Wypad do lumpka + 4,41 zł = długi, za duży sweter w pastelowym kolorze czyli ten ostatnio upragniony (wszystko przez to moje nałogowe oglądanie waszych szaf):D Tak niewiele a tak cieszy;) i moje fajne leginsy w panterkowe ciapy:P Męczy mnie już to pomaturalne siedzenie w domu, tylko co by tu robi, żeby się napracowac?:D ....... chyba tylko zakupy wchodzą w grę;)
PS. Czerwone oczy jakoś nie chciały się usunąc:P

5 komentarzy:

  1. zastanawia mnie nazwa Twojego bloga - z tego co wiem to zakupoholiczka pisze się przez samo h. No chyba, że to taka "gra słowna" :p

    OdpowiedzUsuń
  2. a miałam nadzieję, że nikt nie zauważy:D Niestety to nie gra słowna tylko błąd:P Ale całe, życie uważałam, że wszystkie -holizmy powinno się pisac przez "ch" bo tak ładniej wygląda:) więc stwierdziłam, że tak zostawię, bo tak mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyczuwam klimat lat 80 w lightowym wydaniu, super! :D leggi masz boskie, a te wielkie swetry wprost uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. CZY TO NA PEWNO JEST SWETER?
    BO JAK DLA MNIE TO TROCHĘ WYGLĄDA JAK STARA BLUZA ADIDASA...

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter i ma metkę z Tesco:D I nie pisz proszę dużymi literami;)

    OdpowiedzUsuń