sobota, 27 czerwca 2009

słodko i dziecinnie;)





spodenki - lumpek
T-shirt - H&M
szalik - biedronka
rzymianki - Boot square

Oj długo mnie nie było:P A wszystko przez to, że mój komputer padł już dawno temu i został tylko laptop mamy na, który czasem mogę wejśc:) Ale na moje nieszczęście laptop też się zepsuł i do użytku jest dopiero teraz:( strój ze zdjęc pochodzi z przedwczoraj, kiedy to było ciepło jak na lato przystało:D A jest sponsorowany przez mój ukochany ostatnio lump i brzoskwiniowe spodenki;) Właściwie to nie wiem czemu ten kolor nazywany jest brzoskwiniowym:P Nigdy w życiu nie jadłam brzoskwini w takim kolorze:D Cała stylizacja na żywo wygląda dziewczęco, a nawet trochę dziecinnie, więc zdjęcia na placu zabaw:D i do tego jeszcze dwa kucyczki:)
Wczoraj były zakupy- udane:) ale to może innym razem;)

3 komentarze:

  1. fajne połaczenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taaa... prawie jak Kate Moss :P
    inspirują mnie te zakupy w biedronce;)
    że sh to wiedziałam ale BIEDRONKA?!?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzymiani nie zawsze musza być wyzywające jak widać na powyższym zdjęciu :)
    Fajnie i na luzie
    Zapraszam do mnie w wolnej chiwli
    zapach-kobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń