sobota, 6 czerwca 2009

Byc jak baby;)






Sweter- Bik Bok
Spodnie- ?
szal- Reserved
buty- sh


Tak sobie byłam wczoraj w Tesco i im dłużej na to patrzę, tym mniej mi sie podoba.... bo te spodnie zdecydowanie powinny by ciemne i gładkie:D No ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co sie ma:D
Zmieniłam też kolor włosów na rudy, ale tylko tymczasowo (szampon koloryzujący):) efektów zabójczych nie ma, ale na żywo naprawdę widac zmianę i bardzo mi się podoba;)
Zestaw, który mam na ostatnim zdjęciu jest ostatnio jednym z moich ulubionych, więc na pewno się tu jeszcze kiedyś znajdzie:D

A tak z innej beczki, oglądałam dziś po raz setny chyba Dirty Dancing (no bo leciał na polsacie):D
I tak sobie myślę, że od dziecka chciałam miec i nadal chcę taką sukienkę jak Baby ma w scenie finałowej:) Chciałabym też tak zatańczyc, ale nie umiem, więc trudno;)

6 komentarzy:

  1. uwielbiam taki luzny look...od razu sama sie czuje wygodniacko;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Balbina ma racje. fajny szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się bardzo podoba twój sweter- taki luźny i długi, kojarzy mi się z wielkomiejskim szykiem i luzem- wiesz, coś w stylu gwiazd NYC które zza wielkich okularów spoglądają na paparazzi ;D
    Ja uwielbiam patrzeć na taniec, w filmach czy programach. Eh, marzenia nie bolą, może kiedyś też tak będziemy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. sympatycznie:)a z opuszczonymi nogawkami nie wyglądałoby lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Saya: byc może masz rację;) ale jak już pisalam patrząc na zdjęcia myślę, że te spodnie w ogóle nie pasują:D więc następnym razem do tego zestawu włożę inne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w pełni zgadzam się z Balbiną:) bardzo podoba mi się sweterek, ja jeszcze nie trafiłam na mój idealny...

    OdpowiedzUsuń