poniedziałek, 7 grudnia 2009

Mikołajki;)

Były wczoraj:D I właściwie z tej okazji nowy post. Bo jego głównym elementem jest ta oto narzutka, czyli prezent mikołajkowy;) W sumie nic specjalnego, można by nawet powiedzieć, że lekko dziwna, bo po co komu krzywe "coś":P A ja ją właśnie za to lubię:)
Jakoś nie mam weny na tekst. Więc zostawi was ze zdjęciami, których nie ma też za dużo bo za oknem zimno, ciemno i w ogóle brr... A w domu to się nie będę wyginać:P




A to zdjęcie chociaż nie oświetlone (tak to jest jak się kładzie palec na lampie:D) to jakoś bardzo mi się podoba;)


top - H&M
narzutka - New Yorker
legginsy - Terranova
buty - Boti

PS. A bałagan na podłodze to robota mojego prosiaczka trawożercy;*


3 komentarze:

  1. ojejku co za słodkości prosiaczek. no piękna/piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ale niektóre zestawienia na twoim blogu są troszkę... zwykłe. Ale ładnie dobierasz kolory! :) Pozdrowienia i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw jest fajny, tylko właśnie podpiszę się pod tym, co pisał wyżej anonim- brakuje mi jakiegoś dodatku, czegoś niebanalnego, co przyciągnie wzrok i ożywi całość.
    I moze spróbuj z jakimiś bardziej szlonymi butami? :)

    Jak na razie dobrze Ci idzie komponowanie bardzo klasycznych zestawów, czyli idziesz w dobrym kierunku- powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń