piątek, 4 września 2009

moje nowe;)






torba - Amisu/New Yorker
rajstopy - Gatta
bluza - sh

Nie ma mi kto zrobić zdjęć, więc pokaże wam moje nowe zdobycze;)
1. torba z która mam zamiar chodzić na uczelnie i zmieścić w niej wszystko;) Ma zastąpić mi moją ukochaną torbę, która uległa zniszczeniu o czym pisałam już tutaj
2. Rajstopy w kwiatki, bo ostatnio mam na ich punkcie obsesję. Najbardziej podobają mi się te z vintageshop.pl, ale jak dla mnie są one tam trochę za drogie. Choruję też na leginsy, które ma charlize mystery, ale tych niestety nigdzie nie mogę znaleźć, nie wiem też ile kosztują.
3. Ostatnia rzecz to wypatrzona w sh, za duża bluza. Ale nie mogłam się jej oprzeć, bo ten pies jest przecudny;) Jest też przy okazji ocieplana więc idealnie nadaje się na nadchodzącą jesień i zimę:)

16 komentarzy:

  1. Ile dałaś za te rajstopy ? :) są prześwietne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jest boska, ile kosztowała? ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. rajstopy i bluza! fantastyczne .. nie wiedziałam poza tym, że gatta coś tak fajnego produkuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie - podziel się informacją skąd ta torba. Jest tak piękna, ze nawet nie obchodzi mnie ile kosztowała, chcę tylko wiedzieć skąd jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śmieszna ta bluza z psią mordką, ale nie wyobrażam sobie do czego można ją założyć :) jakoś tak, no nie wiem, chętnie zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. widze, ze jestes z gliwic, te legginsy sa w H&M w katowicach, chyba 49,90 jesli dobrze pamietam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aube: torba jest z New Yorker:) Tylko nie wiem czy jest w każdym, bo z tego co się orientuje to jest nowa kolekcja Amisu, a z tym to w New Yorkerze różnie bywa;) A kosztowała 119 zł.

    halszka foka: jeszcze do końca nie wiem:P Ale nie mogłam się oprzeć tej psiej mordce:D Na razie miałam ja na sobie do zwykłych czarnych leginsów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie Twoje zdobycze bardzo mi się podobają. Na różane leginsy też poluję i jak na razie w żadnym haemie (byłam w pięciu) ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  9. bluza jest rewelacyjna. i oczywiście torba też, ma piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba i rajstopy rzeczywiscie bardzo fajne.
    A bluza z psiakiem jest 'szuper kulowa'.
    gdyby byla moja nosilabym ja wpuszczona w krotka, szeroka spodnice w kolorze kobaltowym(a co, pomarzyc zawsze wolno).
    xoxo

    OdpowiedzUsuń