poniedziałek, 14 września 2009

DIY co nie wyszło...





leginsy - Bershka
top - H&M
narzutka - t-shirt z sh + DIY
torebka - allegro/ primark
buty - sh
naszyjnik - DIY
pasek - Terranova

Oj dawno mnie nie było;) A to wszystko przez to, że zachciało mi się pracować i ani czasu na zdjęcia nie mam, ani nie ubieram się w nic za bardzo:D To znaczy ciągle spodnie i jakiś top i w kółko to samo:P Bo do pracy takiej jak moja to najwygodniej;)
A temat jest jaki jest ponieważ ta czarna narzutka, która mam na zdjęciach wyszła nie do końca tak jak miała:) A konkretnie dlatego, że kupiłam za duży t-shirt i teraz ze mnie spada:D
Torebka jest jedną z niewielu rzeczy, które kupiłam na allegro;) Uwielbiam ją, ale, że lubie mieć w torebce wszystko to rzadko się do niej mieszczę;P
Weny twórczej nie mam, więc to tyle na dzisiaj:)

8 komentarzy:

  1. torebka jest sliczna!

    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. masz absolutnie rewelacyjną torebkę. kiedyś polowałam na trochę podobną w mango, ale Twoja ją przebija

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta narzuta; a torba jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA się uczę francuskiego od małego, bo mam tam rodzinę i jeżdzę do Francji od kiedy skończyłam pięć miesięcy :) Teraz mi się trochę zapomniało i zapisałam się na kurs - zaczynam od podstaw i przypominam sobie powolutku :P

    Torebka świetna, a narzutka zawiązana wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie i ta torebka!!! ta narzuta swietnie wyglada z paskiem

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie Ci wyszła ta narzutka! ;)

    OdpowiedzUsuń