poniedziałek, 2 sierpnia 2010

kościołowo

Zdjęć mało, ale zrobione na szybko wczoraj po kościele:) element główny buty na platformie, w których jeszcze nie umiem chodzić:P Generalnie nie jestem dobra w chodzeniu w butach na obcasach ;D
Mam też pewien problem. Jako, że mam lewą stopę troszkę mniejszą od prawej, to jeden but jest na mnie idealny, a drugi mi "lata". Stąd pytanie: macie jakieś sposoby na to, żeby ten but był o jakieś 0,5 rozmiaru mniejszy?




koszula - New Yorker
legginsy - Orsay
platformy - Deichmann
torebka - allegro(Atmosphere)
kolczyki - Mohito

5 komentarzy:

  1. Idź do szewca lub do obuwniczego i powiedz 'co Ci dolega' ;d Oni mają tam takie wkladki specjalne :) Koszt nieduży myślę że koło 5-10 zł.
    Podoba mi się zestaw. Taki prosty ale efektowny. Jedynie buty średnio mi się widzą ;)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz super figure:) a buty całkiem fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty! wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki sam problem, zdecydowanie wkladki pomogą :)

    OdpowiedzUsuń