piątek, 9 kwietnia 2010

kwiatki w paski

Tak właściwie to te dwa wzory chyba do siebie nie pasują. Ale jakoś nie mogłam się oprzeć temu połączeniu:) Buty są ostatnio moimi ulubio9nymi, a o tym, że muszę je mieć wiedziałam od kiedy zobaczyłam je pierwszy raz gdzie w internecie, czyli koło stycznia. NIe ma się za bardzo o czym rozpisywać, więc po prostu wrzucę zdjęcia;)
(Moja twarz dzisiaj jakoś nie chciała się podobać, więc ja ucięłam)







legginsy marmurki - Cherokee (Tesco)
tunika - Vero Moda
buty - H&M
spinka - H&M

A tu wczorajszy zakup:


I zdjęcia w nerdach:D Nie twierdzę, że mi pasują, ale lubię je czasem założyć:)

5 komentarzy:

  1. moim zdaniem pasuje wszystko (:

    Lola

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz:) widziałam te spodnie i zastanawiam się, czy ich nie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, ile zapłaciłaś za leggisny, bo są nieziemskie, ja szukam wszędzie ale cena 80 złotych w h&m mnie troszkę dobiła. Baardzo Cię prosze od odpowiedź, bo ten... Tesco mam blisko xD
    ciastek

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie noś tych okularach. Bardzo niekorzystnie w nich wyglądasz..

    OdpowiedzUsuń